Din .RO

15Mai09

Ce mai este nou :

1. Lazariu („Looser”ariu)  nu pot sa imi dau seama de unde a mai aparut si asta, dar cu siguranta e o productie marca „OTV” ,  el acuma mai nou are o emisiune la KaKanal D,  nu am nimica cu el, vrea sa para un Andrei Gheorghe, dar nu ii iese, n’ai cu cine ma, n’ai cu cine, un taran, tema emisiuni este una foarte penibila, „Lazarus aduce o noua dovada de luare de mita in cazul Arhiepisopul Teodosie „, ceva in legatura cu mita, in fine, nu ma intereseaza subiectul dar prea face dintr’un cacat  mic, un cacat mare  si ce daca a luat preotul mita,  eu cred ca este si normal, cine dracu nu ar lua. Am urmarit 5 min din emisiune, atunci cand au dat video cu nu stiu ce preot care era la o nunta/botez ( nu stiu exact)  si se uita cum dansa lumea respectiva, e un cacat, de articol, care nu isi are rostul la tv,  Lazariu e prost pentru ca nu intelege, ca si preoti sunt oamenii, eu unu nu am vazut nimic iesit din comun, mare branza, s-a uitat preotul cum dansau aia, asa si ? . a dansat cumva si el ?  nu . Dar nimic nu te mai mira in ziua de azi, la tv apar tot felu de sandaluri, tot felu de oamenii de nimic

One Response to “Din .RO”

  1. Emisiunea de la Realitatea TV despre care am scris sãptãmîna trecutã, în care oamenii simpli erau creditaþi drept critici de artã (de la gunoieri pînã la patronul lor, Silviu Prigoanã) a fost, dupã cum era de aºteptat, doar începutul isteriei televizuale. Încã nu-ºi spuseserã cuvîntul cei de la Antena 3. Cum puteau sã-ºi facã din nou numãrul în care sã ºteargã pe jos cu Patapievici, „omul lui Bãsescu”, aceºtia ºi-au suflecat bucuroºi mînecile ºi s-au pus pe treabã.


Lasă un răspuns

