Carmen harra – vrajitoarea

30Apr09

Am tot vazut pe la tv despre o doamna care „cica” le are cu ghicitul, mai ceva ca „mama omida” , numele ei este carmen harra(foto mic) , curios (cum sunt de fire) am cautat  pe Google,  si am gasit un articol de pe http://www.cotidianul.ro , articolul suna cam asa : Cum v-ati descoperit harul?  „ Cred ca nivelul meu de perceptie mi se trage dintr-o experienta din copilarie. Cind aveam 5 ani, am cazut in Somes si m-am dus la fundul apei, pentru ca nu stiam sa inot. Atunci mi-am vazut corpul in apa. M-am detasat de corp si m-am dus intr-o alta dimensiune. Dupa experienta asta, cred ca exista alte dimensiuni. De atunci am inceput sa vad tot felul de lucruri care urmau sa se intimple. ” :)) Nu pot comenta acest articol, am ras cu pofta :)) , cum dracu sa crezi asa ceva !?!?!? deci proasta de mai sus, stiind ca nu poate sa inoate, a mancat-o in cur si s-a aruncat in Somes, dupaia si-a vazut trupul stand ca un gayfish in apa, :)) o manca ea cacat aiurea vorbind numai tampeni, si pacalind atata lume, dar prosti cu adevarat sunt cei care o cred, pe siteul stirileprotv.ro la un articol despre ea, au postat sute de imbecili,si pe blogul lui thebest 300 de imbecili au cerut ajutor de la baba cu fata de vrajitoare :)) ( recunosc sunt foarte rautacios ) presupun ca urmeaza sa primesc si eu commenturi gen : (carmen harra ajutorrrr) sunt multe de scris despre femeia asta dar ma rezum la atat (deocamdata) cine stie poate mai scoate porumbei pe gura si imi da mie iar subiect de scris :))

No Responses Yet to “Carmen harra – vrajitoarea”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

