Pitzipoanca.org @ Bad Pitzi

18Oct08

Am ramas putin surprins ce am citit pe un blog .. mai exact pe blogul lui baghy.ro despre niste poze aparute cu Bad Pitzi, acum nimeni nu stie daca chiar pozele sunt cu ea , in orice caz e frumoasa 😀 .. nu am nimica cu ea , deoarece a dat un strop de culoare pe internetul romanesc cu blogul pitzipoanca.org , 😀

hackerii de la RST 😀 au reusit sa sparga mailul fetei si au gasit niste poze cu ea , .. puii mei .. saraci nu cred ca au dormit nopti la rand :)) cine zicea ca hackerii sunt niste fustrati care stau numai la pc si sunt obsedati de net , nu e adevarat , un hacker priceput nu ii i’a 10 ore sa sparga un site .. 😀 dar daca la asta se pricep, cine poate sa ii opreasca ? .. nu tin nici cu bad pitzi si nici cu cei de la Rst ..

Pozele sunt luate de pe http://nm-sys.blogspot.com/2008/10/uitati-cine-este-badpitzi.html

p.s : Cine o sa fie urmatoarea victima  Iepuras de plus ? 😀 :))

9 Responses to “Pitzipoanca.org @ Bad Pitzi”

  1. 1 Anonim

    nu stiu ce cred altii dar sincer eu nu cred ca este bad pitzi.

  2. nici eu nu cred ca e ea!

  3. si daca e ea? care e problema? se distreaza fata 😉
    ce e rau in asta ?

  4. sunt doar niste zvonuri, nimeni nu stie exact daca in poze este chiar adevarata bad pitzi .. (ma asteptam sa fie o creatza) :)) .. nu e urata 😀 .. dar totusi, daca o prind „fanele” ei … cine stie ce o sa iese :))

  5. 5 HD

    pitzipoanca e zoso!!! du-te la el pe blog si da search pitzipoanca si o sa vezi rezultatele cautarii.atunci te vei convinge

  6. 6 klau27

    e logic ca Bad Pitzi e un barbat …..asa ca……

  7. 7 iulia

    Inainte ca aceste poze sa fie publicate,ba mai mult descoperite,am auzit ca bad pitzi este o bruneta creatza. Deci,eu cred ca este bad pitzi si sincer mi-e mila de ce o asteapta…

  8. iulia, nu o asteapta nimica 🙂 ea probabil nici nu e in romania, sau chiar daca ar fi, nimeni nu ii face nimica 🙂 insa nu as putea zice acelasi lucru si de iepuras de plus 🙂 el saracu daca o sa ii apara vreodata poza pe net, are sanse sa o incurce :)))

  9. 9 ann

    am vazut pe net un interviu cu ea la ‘razvan si dani’ in care era filmata de la spate si parea sa aiba parul drept(cu toate ca era prins) si saten.acum poate doar s’a aranjat asa ca sa nu fie recunoscuta.totusi,mi se pare mie,sau a2a poza a fost publicata intr’o revista de genul ‘cool girl’?:))


Lasă un răspuns

