Fiorentina 0 – 0 Steaua

30Sep08

Marti 30 septembrie: 21:45 PRO TV

O sa fie un meci foarte important pentru Steaua .. care joaca impotriva lui Mutu .. lasand orgoliile as vrea ca Mutu sa nu fie atat de porc incat sa inscrie importiva Stelei .. deoarece e totusi o echipa romaneasca si el e roman .. as fi foarte urat din partea lui .. parerea mea 😐 sa nu uitam ca Steaua e o echipa buna .. deci Hai STEAUA 😀 … ce pronostic dati ? eu zic ca o sa bata Steaua cu 3-2 😀

meci sec

2 Responses to “Fiorentina 0 – 0 Steaua”

  1. 1 carmencorina

    1.Da… ar fi fost de porc să marcheze pentru „squadra” care-i pune pâinea pe masă, ar fi fost de rahat să marcheze împotriva Stelei, pe al cărei patron îl urăşte.
    Get real!
    2.Eu zic să nu te faci analist sportiv 🙂

  2. Carmen eu am zis parerea mea .. zic ce nu mi-ar fi placut sa se intample, adica sa marcheze mutu .. atata tot .. dar nah .. nu toata lumea e experta ca tine in fotbal ..


Lasă un răspuns

