Ce oamenii ..

18Sep08

Dupa cum ziceam mai demult,  in Romania sunt o gramada de oamenii de KKT .. adica genu de care se da cea ce nu este .. Faceam eu mai demult reclama la un site(de 2 lei) saitultaucom, asa.. in spatele siteul-lui se ascunde unu din romanii de care ziceam eu, un om de 2 lei , un om care viatza lui se invarte numai in minciuna, nu am vrut sa scriu despre asta dar neah ..e bine sa stie lumea ce se ascunde in spatele unor site’uri din Romania ..  NU faceti prostia sa apelati la serviciile de pe NMAbacau.eu , o sa pierdeti toti banii investiti ..  cu timpul am sa va zic mai multe despre povestea asta 😀 deci .. apelati la firme specializate si intodeauna aveti grija la ce oamenii apelati in legatura cu internetul sau site-urile voastre 😀

No Responses Yet to “Ce oamenii ..”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

