Primaria Bacau

06Iun08

Intrebarea lui Radu referitor la cine va câştiga primăria Bacău, majoritatea celor care au votat spre surprinderea mea  îl vor ca primar pe Sergiu Sechelariu 33 (51%) .. hmmm de ce aş vota un hoţ ?  nu îi ţin apararea lui Stavarache dar Sergiu Sechelariu si Dragoş Benea după părerea mea sunt cei mai mari hoti din primăria Bacău, deoarece în spatele lor se ascund oameni precum Iacobov şi multi alţi din fosta conducere .. în fine .. Eu unu nu l’am votat pe Sechelariu şi nici nu am sa îl votez vreodata..  Care din voi a votat pentru Sergiu Sechelariu ? Şi de ce ? Aştept păreri 🙂

No Responses Yet to “Primaria Bacau”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

