viata noua

18Mai08

am dat o infatisare noua la blog 🙂 sper sa va placa ..

4 Responses to “viata noua”

  1. Să-ţi fie de bine cu noul look. Ca sugestie: umblă la formatul datei – noi, românii, suntem obişnuiţi cu zz/ll/aa.

  2. 2 Gabuzu

    pai nu stiu daca am sa las definitiv meniul asta .. deocamdata e doar de forma .. :-s poate am sa reusesc sa bag blogul pe domeniu .ro si acolo pot sa imi bag ce meniu vreau eu .. .. aici trebuie sa folosesc meniul lor de la wordpress si nu sunt chiar asa reusite 😦

  3. 3 Trendy Cioculeana

    merge 😀

  4. 4 sweetnico

    nu va mai luati de didutzu meu ca oricum le are…ce sa mai…


Lasă un răspuns

