Hi-Q – asa-s prietenii

25Apr08

Frumoasa solista este din Sibiu, are 22 de ani si detine in portofoliu peste 500 de concerte live. De mic copil a urmat cursuri de canto, lansandu-se mai tarziu pe scena muzicala din Sibiu. Datorita talentului si ambitiei de care a dat dovada in toti acesti ani, Anya a devenit, incepand cu 2006, un proiect al MOF Records, casa de productie a lui Florin si Mihai. Studenta in ultimul an la ASE, ea se descrie ca fiind o persoană activa, pozitiva, infipta si careia ii place sa aduca bucurie celor din jurul ei. Sa fie oare fata potrivita pentru trupa ? eu zic ca da .. am ascultat melodia lor si chiar mi’a placut 🙂 bravo lor .. Vedeti jos la BOX player este noua lor melodie – Hi-Q – asa’s prietenii .. ENJOY !

6 Responses to “Hi-Q – asa-s prietenii”

  1. Referitor la intrebarea ta din finalul comentariului, da, nicio problema.

  2. Cum ti se pare varianta finala cu Anya?:D

  3. Bravo ei! Sibiu rules!

  4. si eu am fost in videoclip:P:D:P:D:X:X:X:

  5. si eu am fost in videoclip rol principal o imitam pe anya mica:P:D

  6. 6 kiska

    super clipador….


Lasă un răspuns

